11 Srp 2022

Pozorujete propady tržeb na vaší myčce? Nebo se možná stává, že vaše podnikání nepřináší získ? Investujte do modernizace myčky a přizpůsobte své podnikání aktuálním požadavkům a očekáváním zákazníků.

 

Jak zvýšit ziskovost automyčky?

Jedním ze způsobů, jak zvýšit své příjmy, je modernizace vaší automyčky. Dobře udržovaná myčka plně vybavená moderními platebními metodami a atraktivními mycími programy je vizitkou dobře fungujícího podniku a zároveň prvkem, který přitahuje zákazníky.

Pokud je vaše myčka v tuto chvíli stará 5-10 let, zvažte již nyní její modernizaci nebo rozšíření. Pokud je starší starší 10 let, zvažte kompletní výměnu techniky za novou. Proč? Vzhledem ke staré a zastaralé technologii mytí nemá vaše myčka šanci konkurovat nejnovějším technologickým řešením. Podobné je to se softwarem automyčky. Dynamika a rozsah změn, ke kterým došlo v posledním desetiletí, je kolosální.

 

 

Kde začít?

Proveďte předběžný odhad nákladů na plánovanou modernizaci. My vám s tím pomůžeme! Vše, co musíte udělat, je zaslat nám dotaz. Vše, co musíte udělat, je zaslat nám dotaz na emailovou adresu info@bkfcarwash.cz.

Tím, že už máte vlastní infrastrukturu v podobě: podlaží, přístřešků, technické místnosti, se výrazně sníží náklady na novou investici. V tomto případě stačí především vyměnit techniku a vizuální prvky.

 

 

Vaše automyčka by měla být dobře viditelná z dálky, proto je vhodné přidat LED osvětlení na strategická místa, například mezi jednotlivými boxy a na atice. Bude také nutné vyměnit bannery.

O to vše se vyplatí pečovat, protože ze zkušenosti víme, že mezi zákazníky jsou nejvíce oblíbená čistá a udržovaná zařízení.

 

Jak dlouho trvá modernizace myčky?

Fáze implementace obvykle trvá několik dní až pár týdnů a vyžaduje zapojení mnoha týmů. Tato doba samozřejmě závisí na velikosti myčky (tedy počtu boxů) a rozsahu zavedených změn.

Přípravné práce začínají samozřejmě mnohem dříve a na tuto fázi si obvykle vyhraďte od několika týdnů až po několik měsíců.

Modernizace nevyžaduje vždy uzavření celé myčky během montáže. Pokud správně naplánujete logistiku a harmonogram jednotlivých týmů, lze modernizaci myčky provádět po etapách.

O každé významné změně v provozu myčky se vyplatí zákazníky včas informovat. V tomto období se zaměřte na intenzivnější komunikaci se zákazníky, protože díky tomu budou moci sledovat jednotlivé změny a podílet se na znovuotevření modernizované myčky.

 

Kolik můžete získat modernizací myčky aut?

Průměrná doba návratnosti je od 1 do 2 let, ale jako vždy vše závisí na lokalitě myčky, vytíženosti myčky a marketingových aktivitách.

Automyčka ve Štětíně v Polsku získala nové zákazníky mimo jiné díky:

  • výměně mycí techniky,
  • přidání nových mycích programů (aktivní pěna),
  • spuštění nových platebních metod (mobilní aplikace BE LOYAL),
  • osvěžení vzhledu v podobě výměny atiky a bannerů,
  • provádění marketingových aktivit na sociálních sítích.

Podívejte se na video, kde ukazujeme výsledky modernizace 4-boxové bezkontaktní myčky aut ve Štětíně.