22 Led 2018

V Česku je stále více míst, kde je možno umýt si své auto. Za posledních deset let se počet nových bezkontaktních myček zvýšil geometrickou řadou. A přesto a nebo právě proto je investování v automyčkách pořád velice atraktivní a jejích počet neustále vzrůstá.

Roste rovněž počet výrobců a prodejců myček. Výběr konkrétní společnosti by tak neměl být impulsívním rozhodnutím, nýbrž promyšlenou volbou. Než-li se však k něčemu zavážete, doporučujeme zhodnotit všechny důležité faktory. Tento článek je věnován především tomu, na co byste se přede vším měli zaměřit při hodnocení výrobců automyček.

Cena

Ušetření značné částky je nepochybně důvodem k oslavám. Nicméně než propadnete euforií nad cenově výhodnou nabídkou, ujistěte se, že všechny použité komponenty jsou nejvyšší kvality a ne to nejlevnější, co se dá na trhu sehnat. Jistě, že se dá značně ušetřit na vstupních nákladech, ale z dlouhodobého hlediska se Vám náklady díky poruchovosti budou navyšovat. Krátká životnost součástek a dílů, špatný výkon a časté poruchy – to vše bude mít následný negativní finanční dopad. Nemá cenu honit cenu.  

Projekční podpora

Jakou projekční podporu nabízí společnost, se kterou chcete navázat spolupráci? Jak Vám mohou pomoci během investičního procesu? Poskytnou Vám kompletní soubor dokumentace? Ujistěte se, že po celou dobu budete mít přidělenou osobu, která s Vámi bude jednat a bude mít zkušenost s realizací podobných projektů.

Dotace EU

V rámci různých podpůrných programů EU je možné získat financovaní také pro výstavbu bezkontaktních myček. Nejčastěji se jedná o podporu v oblasti inovací. Pokud budete uvažovat, že o dotace požádáte, měli byste se nejdříve ujistit, že firma, se kterou chcete spolupracovat, má již za sebou podobný úspěšný projekt a zkušené pracovníky, kteří Vám budou nápomocní. Ke kladnému vyjádření také velmi pomáhají  posudky o inovativnosti zařízení vědeckých institucí.

Ještě jednou cena

Základní sestava myčky firmy X a firmy Y vůbec nemusí být totožná. Společnosti mají často různé “standardy”, proto se nabídky mohou od sebe výrazně lišit (i cenou),

Personalizace myčky

Chcete, aby se Vaše myčka lišila od ostatních? Personalizujte, je dobré mít jasnou představu toho, jak má myčka vypadat. Vlastní logo, barvy, nekonvenční marketing, jiné banery a nálepky – to je pouze několik z mnoha nástrojů, které mohou být klíčem k tomu, abyste se od konkurence odlišili a získali větší podíl na trhu.

Doplňky

V případě, že si chcete pořídit vyšší než “standardní” verzi, zjistěte si, jaké doplňky budete mít k dispozici. Bude možné v budoucnu myčku rozšiřovat nebo vylepšovat nebo to po instalaci již nebude možné? Co když Vaše konkurence vylepší svoji nabídku?

Zkušenost

Jakou má firma zkušenost s realizací projektů? Kolik automyček ročně instaluje a jaký je roční nárůst (udržuje si společnost růst)?

Umístění

Kde je sídlo firmy a jak vypadá jejich kancelář? Je to firma, která to myslí vážně, nebo je tzv. “šitá horkou jehlou”?

Změny v nabídce

Co společnost, se kterou chcete navázat spolupráci. Rozvíjí se nebo stagnuje, změnilo se něco během posledních 12 měsíců v jejich nabídce? Co řídící software, bude docházet k pravidelným aktualizacím?

Poruchovost

Jsou zařízení, které firma prodává, poruchová? Jaký je tzv. “run time myčky” (procento času během roku, ve kterém je myčka plně funkční)?  

Optimalizace

Jak je možné optimalizovat provoz myčky a zvýšit tím její rentabilitu? Dokáže Vám v tomto směru firma pomoci a nabídnout efektivní řešení?

Vědomosti

Nabízí  Vám firma možnost následného vzdělávání v oblastech obchodu, marketingu nebo vedení a řízení automyčkou? Pořádá školení, dílny, instruktáže, vede webové semináře,  poskytuje příručky a výukové materiály?

Záruka

Jak dlouhou záruční dobu nabízí. Co se stane po jejím uplynutí? Jaké budou následné podmínky pro spolupráci, opravy nebo servisování zařízení? Jak dlouho se bude muset čekat na opravu v případě selhání zařízení?

Doporučení zákazníků

Jaké zákaznické recenze můžete nalézt o dané společnosti? Nabídne Vám prodejce kontakt s majitelem myčky, abyste si mohli promluvit o provozu v praxi? Co doporučení klientů?


KOLIK STOJÍ AUTOMYČKA – ZEPTEJTE SE NA CENU