Zaujaly Vás bezkontaktní automyčky. Rozhodli jste se investovat své peníze do tohoto druhu podnikání. Obrátíte se s poptávkou k několika společnostem, hovoříte s obchodními zástupci a nakonec do Vašeho mailu přistanou nabídky s konfiguracemi myček, o které jste žádali. Jedna nabídka je v celku srozumitelná, při pohledu na druhou, si najednou uvědomíte, že je to komplikovanější, než se zdá.
Jak snadné by bylo Vaše rozhodování, kdyby mohlo být založeno pouze na základě vizuálního zpracování nabídky a prezentace, měli byste rychle jasno, která společnost je pro Vás nejlepší, a s kým začnete spolupracovat. Bohužel takové přání nemá nic společného s realitou. Všichni dobře víme, že ďábel se skrývá v detailech, tento článek Vám ukáže, jak ho ve svých nabídkách hledat.
Prostudujte si několik nabídek. Vyplatí se mít přehled.
Neřiďte se pouze cenou – počáteční úspory mohou být pouhým zdáním. Pozdější poruchy a prostoje Vás mohou přijít na větší peníze.
Při srovnání cen se ujistěte, že porovnáváte nabídky s totožnou výbavou a rozsahem přidaných služeb. Často se stává, že to, co jedna firma nabízí v základní výbavě, u druhé není a je třeba si připlatit.
Zkontrolujte parametry a technické aspekty nabízených zařízení. Zvláštní pozornost věnujte kotli, zjistěte si výrobce, příkon i výkon (pro zvolený model automyčky).
Je periodický servis zahrnut v ceně nebo se za něj bude platit zvlášť?
A co záruka? Jaká je doba trvání, co je v ní přesně zahrnuto? Je dobré si vypočítat, kolik budou činit náklady provozu např. první 2 roky.
Zkontrolujte možnosti a rozsah příslušenství, a jejich cenu (zda lze používat více druhů značek např. kartáče). Mohou se výrazně lišit v ceně.
Shrněte si seznam doplňků, kterými chcete vybavit svoji myčku. Zkontrolujte kolik stojí každý doplňek.
Je tu nějaká možnost získat slevu a jak velká může být? Musíte splnit nějaké podmínky, abyste ji mohli získat? Takové otázky se rozhodně vyplatí pokládat obchodnímu zástupci, se kterým jednáte.
Budete muset něco platit za přístup k dálkovému řízení myčky (pomoci webu nebo aplikace) nebo je tato služba zcela zdarma?
Analyzujte řádek po řádku. Jenom tak budete mít jistotu, že Vám nic neuniklo.
Pokud něčemu nerozumíte, nebojte se zeptat.
Ujistěte se, že “konečná cena” automyčky je skutečně konečná a nemusíte počítat s dalšími náklady.
Uvedených 13 bodů Vám umožní lepé porozumět jednotlivým nabídkám, abyste mohli vědomě zvolit tu nejlepší pro Vás a úspěšně začít své podnikání v odvětví automyček.