25 Čvc 2016

Řada majitelů myček automobilů se ptá sama sebe: Vyplatí se investovat do inovativních řešení pro myčky, nebo se stačí spokojit s nejlevnějšími, standardními možnostmi? Odpověď je velmi jednoduchá – kapitál investovaný do moderních technologií se investorovi vrátí i s úrokem. A do čeho investovat, aby se zvýšila atraktivita objektu? BKF odpoví na tuto otázku.

Nové technologie zlepšují funkčnost myčky a usnadňují majitelům její správu a využití klienty, kteří čím dál více oceňují moderní řešení jako např. nacházející se nyní již právě na každé myčce měničce.  Měnička řeší problém chybějících drobných u řidičů a navíc ve verzi vytvořené společností BKF Vám dává možnost prodávat a dobíjet věrnostní karty. Investice do věrnostního systému je dobrým krokem pro majitele myček, kteří chtějí vydělávat na mytí firemních vozidel. Klienti s firemními vozy představují velmi důležitou skupinu, nicméně u těchto klientů se vyskytuje problém v oblasti učetnictví. Skvělým řešením tohoto problému je věrnostní systém, který umožňuje jednoduše vyúčtovat návštěvy firemních vozů. Věrnostní systém BKF je účinný, rychlý a velmi snadno se používá. Možnost zaplacení za mytí služebního vozu pomocí věrnostní karty bude lákat nejednu firmu k využití služeb myčky, která tuto možnost nabízí. Stojí za zmínku, že pro majitele myčky nepředstavuje obsluha věrnostního systému BKF žádný problém, protože vše je snadno dostupné na internetu (dokonce i dobití karet).

Důležitou novinkou, která nedávno změnila celý trh s automyčkami, bylo zavedení terminálů PayPass pro platby kartami na myčky BKF. Statistiky ukazují, že u myček vybavených těmito terminály generují karty 15% veškerého obratu, což lze považovat za velkou konkurenční výhodu, která výrazně zvyšuje atraktivitu myčky. Kromě toho se na trhu objevila nová možnost – platby PayPass pomocí telefonu, které umožňují snadným a rychlým způsobem zaplatit za mytí auta pomocí Vašeho smartphonu.

Zmiňujeme-li inovace, které jsou důležité pro investora, neměli bychom zapomenout zmínit otázku softwaru spravujícího myčku nebo celou síť myček, tak jak je to možné v případě Client Module. Jedná se o nástroj pro správu myčky, který umožňuje, pomocí webového prohlížeče nebo aplikace na Vašem smartphonu, modifikovat celou řadu nastavení na myčce. Tento inovativní nástroj významně snižuje provozní náklady myčky díky snížení počtu návštěv na myčce a schopnosti řešit část servisních problémů přes internet. Administrativní panel zobrazuje kompletní statistické údaje, npř. procentuálně zobrazené údaje o transakcích, které byly provedeny kartou a v hotovosti, úplná historická data myčky, které umožňují mj. upravovat ceny a diagnostický panel, který díky systému senzorů umístěných na jednotlivých komponentech myčky a speciálnímu algorytmu BKF, je schopen shromažďovat a přeposílat všechny důležité informace, jako např. alarmy o poruchách na myčce.  Aplikace je umístěná v cloudu, díky čemuž jsou data dostupná z každého zařízení připojeného k internetu, a majitel je tak může kontrolovat z libovolného místa na světě.

Inovací, která se těší velké popularitě mezi zákazníky BKF, je systém Yeti, který je zodpovědný za bezpečnost a bezobsluhovost myčky. Jedná se o kombinaci odsávání mincí ze všech stanovišť do kontejnera a automatického doplňování měničky, což snižuje nutnost navštívit myčku na minimum. 

Když už mluvíme o novinkách, měli bychom zmínit aktivní pěnu, která v roce 2015 byla různými zdroji inzerována jako novinka, nicméně v nabídce BKF je již od října roku 2014. Aktivní pěna je volitelný program předmytí. Stanoviště vybavené tímto programem obsahuje speciální nástavec pro aplikaci pěny. Tato technologie umožňuje během několika sekund nanést na karoserii vozu aktivní pěnu, což značně zvyšuje účinnost mytí. Aktivní pěna pomáhá změkčit špínu, a tím výborně připravit povrch karoserie na hlavní mytí a zároveň ho zbavit usazených nečistot. Pěna může být instalována na všech mycích stanovištích nebo pouze na vybraných. Tato varianta je velmi oceňována uživateli myček.

Kromě toho představuje velké zlepšení pro investora instalace inteligentního vyhřívání podlahy na myčce. Je založen na skutečné teplotě podlahy a ohřívá ji pouze do výše nastavené teploty, což vede ke značným úsporám spotřeby paliva v zimním období.

Jak můžete vidět, na trhu je k dispozici celá řada vylepšení pro bezkontaktní automyčky. Počínaje moderními platebními systémy, až po inteligentní systém správy myčky – Client Module. Všechny výše zmíněné vylepšení představují řešení světové třídy, které si po celém světě získaly spousty stoupenců jak mezi zákazníky, tak i majiteli myček. Investice do nových technologií výrazně zvyšuje atraktivitu myčky, a tím přinášejí svému majiteli vyšší zisk. Statistiky hovoří samy za sebe. Samotné platby pomocí terminálů PayPass zvyšují zisk v průměru o 15%, takže váhat s rozhodnutím o modernizaci myčky se rozhodně nevyplatí.


KOLIK STOJÍ AUTOMYČKA – ZEPTEJTE SE NA CENU